ZAPYTANIE OFERTOWE nr OŚW/IV-042.1.2020 - Wyposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych i matematycznych w materiały biurowe w ramach "Uniejowskiej Akademii Kompetencji Kluczowych"
ZAPYTANIE OFERTOWE nr OŚW/IV-042.1.2020
z dnia 17 stycznia 2020 r.
- Gmina Uniejów ogłasza zapytanie ofertowe na Wyposażenie szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych i matematycznych w materiały biurowe w ramach "Uniejowskiej Akademii Kompetencji Kluczowych".
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, poddziałanie 11.1.2 Kształcenie ogólne.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Na zamówienie składa się dostawa materiałów biurowych do: Szkoły Podstawowej w Uniejowie, Szkoły Podstawowej w Wieleninie i Szkoły Podstawowej w Wilamowie, w tym:
- Materiały biurowe do pracowni przedmiotów przyrodniczych (biologii) / SP Uniejów
- Materiały biurowe do pracowni przedmiotów przyrodniczych (fizyki) / SP Uniejów
- Materiały biurowe do pracowni matematycznej / SP Uniejów
- Materiały biurowe do pracowni do j. angielskiego / SP Uniejów
- Materiały biurowe do zajęć wyrównawczych i specjalistycznych / SP Uniejów
- Materiały biurowe do pracowni fizycznej i chemicznej / SP Wielenin
- Materiały biurowe do pracowni przedmiotów przyrodniczych (pracownia fizyczno-chemiczna) / SP Wilamów.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
- Oferowane wyroby muszą być zgodne z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej.
- Towar zakupiony w ramach zadania ma być dostarczony na adresy szkół których dotyczy
(tj. SP Uniejów: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września 1939 roku, ul. Kościelnicka 26-28, 99-210 Uniejów, SP Wielenin: Szkoła Podstawowa im. Płk. Pil. Szczepana Ścibiora, Wielenin 30A, 99-210 Uniejów; SP Wilamów: Szkoła Podstawowa im. im. M. Skłodowskiej-Curie, Wilamów 50, 99-210 Uniejów). - Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
- Wymagany okres gwarancji: 2 lata.
- Wspólny słownik zamówień (CPV):
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (weryfikowane na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty):
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania z uwagi na brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Gminą Uniejów),
- posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- nie wszczęto wobec nich postępowania o ogłoszenie upadłości/ likwidacji lub, co do których nie ogłoszono upadłości/ likwidacji;
- Rodzaj i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
- Cena: 100%
- Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą (najtańszą) spośród ofert ważnych, spełniających wymagania określone w niniejszym zapytaniu
- Miejsce, sposób i termin składania ofert:
- Oferty należy umieścić w zamkniętej kopercie i złożyć osobiście w biurze podawczym/sekretariacie Urzędu Miasta w Uniejowie lub przesłać na adres: Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów lub przesłać (skan oferty) na adres: urząd@uniejow.pl w terminie do dnia 24.01.2020 r. do godz. 14:00. Na kopercie/w tytule wiadomości należy napisać: „Oferta na dostawę wyposażenia szkolnych pracowni przedmiotów przyrodniczych i matematycznych w materiały biurowe
w ramach "Uniejowskiej Akademii Kompetencji Kluczowych". - Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
2.1. Wypełniony formularz ofertowy– załącznik nr 1
2.2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty
nie wynika bezpośrednio z rejestru lub ewidencji do którego wpisany jest Wykonawca,
- Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
- Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte niezwłocznie po wyborze oferenta, nie później jednak niż do dnia 31.01.2020 r. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
- Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
- Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
- Wykonawca, najpóźniej przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu:
- szczegółowy kosztorys wskazujący wartość każdej z pozycji wskazanej
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, - szczegółowy harmonogram prac określający w jakiej kolejności, w jakim okresie dostarczane będą elementy zamówienia.
Informacja o zasadach przetwarzania danych
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Uniejów, z siedzibą ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210 Uniejów, telefon 63 288 97 40, fax 63 288 97 43; 63 288 97 40 wew. 43, adres e-mail: urzad@uniejow.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uniejów jest Pan/Pani Andrzej Olszak, kontakt: adres e-mail: daneosobowe@uniejow.pl*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z zapytaniem ofertowym na świadczenie usług transportowych dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Uniejowie; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 602KB) | 2020-01-17 15:32:25 | 602KB | 327 razy |
2 | Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc (DOC, 107KB) | 2020-01-17 15:33:10 | 107KB | 279 razy |
3 | Załącznik nr 2 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf (PDF, 456KB) | 2020-01-17 15:33:26 | 456KB | 301 razy |
4 | Załącznik nr 3 - wzór umowy.pdf (PDF, 468KB) | 2020-01-17 15:34:07 | 468KB | 526 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Antczak | 17-01-2020 15:32:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agnieszka Antczak | 17-01-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Pająk-Kowalska | 10-02-2020 10:26:06 |