Zapytanie ofertowe nr FUE.042.4.2021-0010 na dostawę sprzętu multimedialnego i biurowego w ramach projektu ?Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów ? etap drugi?
Uniejów, 17 czerwca 2021 r.
FUE.042.4.2021-0010
Zapytanie ofertowe
dostawę sprzętu multimedialnego i biurowego w ramach projektu „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów – etap drugi” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na Lata 2014 – 2020. Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka. Działanie II.2: Internacjonalizacja przedsiębiorstw. Poddziałanie II.2.2: Promocja gospodarcza regionu.
Zapytanie nie podlega w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 130.000,00 zł (art. 2 ust. 1 pkt 1) i zostało przeprowadzone zgodnie z pkt. 6.5.1 Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020.
Beneficjent (Zamawiający):
Gmina Uniejów
99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
REGON 3110119579, NIP 828-135-67-37
Nazwa projektu realizowanego w ramach RPO WŁ 2014-2020:
„Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów – etap drugi”
Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
Kod CPV
38652110-4
38651600-9
39241000-3
42994230-1
48000000-8
30200000-1
38651000-3
Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty:
Przy wyborze ofert Beneficjent będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. kryterium: cena - waga 60%
2. kryterium: gwarancja – waga 40%
Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert ważnych, spełniających wymagania określone w niniejszym zapytaniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta posiadająca najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów tj. taka, która uzyska największą sumaryczną ilość punktów, uzyskanych łącznie w każdym z poniższych kryteriów:
1. Sposób oceny oferty w zakresie kryterium ceny:
Zamawiający przyzna maksymalne ilości punktów ofercie, która zaoferuje najniższe wartości
w odpowiedzi na w/w kryterium. Punkty te zostaną wyliczone ze wzoru:
cena minimalna
Cena oferty = 100 x ------------------------------ x waga kryterium%
cena oferty badanej
Podana przez oferenta cena wykonania zamówienia stanowić będzie max. 60 punktów w 60 punktowej skali ocen. Podczas oceny złożonej oferty będzie brana pod uwagę łączna cena za wszystkie sprzęty.
2. Sposób oceny oferty w zakresie kryterium – gwarancja:
Zamawiający przyjął następujące wartości:
Gwarancja 3 lata – 10 pkt.
Gwarancja 4 lata – 20 pkt.
Gwarancja 5 lat i więcej – 40 pkt.
UWAGA: Oferty nieprzewidujące dodatkowej gwarancji wyższej niż 2 lata nie będą rozpatrywane.
Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać przy zastosowaniu tego kryterium to 40 pkt.
Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć drogą elektroniczną na adres: urzad@uniejow.pl
i agnieszka.solinska@uniejow.pl w terminie do dnia 24 czerwca 2021 r. do godz. 16.00.
W temacie e-maila prosimy o wpisanie informacji: Oferta na sprzęt multimedialny
i biurowy.
Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia określa się do dnia 20 lipca 2021 r.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
Osoba do kontaktu w sprawach formalnych zapytania: Agnieszka Solińska (63) 288 97 97,
w sprawach dotyczących specyfikacji technicznej sprzętu Masandro Wszołek (63) 288 97 92.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty: Ofertę cenową – zał. nr 2.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemnie powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte do dnia 29.06.2021 r. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowaniu drogą mailową najpóźniej w dniu 29.06.2021 r.
O terminie podpisania umowy wybrany Wykonawca zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
Uwagi Zamawiającego do postępowania:
- Cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia należy podać w PLN.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania
w przypadku gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu lub też
bez podania przyczyny i nie stanowi to podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Oferenta do realizacji zamówienia. - Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
- Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane załączniki, o których mowa w treści niniejszego zapytania. Oferta, dla której Zamawiający określił wzór w formie załącznika
do niniejszego zapytania, winna zostać sporządzona zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. - Ewentualne zmiany i/lub modyfikacje treści złożonej oferty winny zostać sporządzone
w takiej samej formie jak sama oferta, której modyfikacja/zmiana dotyczy. - W przypadku złożenia w niniejszym zapytaniu ofert o takiej samej cenie, oferenci, którzy złożyli takie same oferty, zostaną wezwani do złożenia w terminie 2 dni roboczych ofert dodatkowych, które nie mogą być wyższe od ofert złożonych w pierwotnym terminie.
- W przypadku, gdy oferta zawiera oczywiste omyłki obliczeniowe Zamawiający wzywa do poprawienia oferty w terminie 2 dni od wysłania wezwania na adres poczty elektronicznej wykonawcy, który złożył ofertę.
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert modyfikować treść zapytania i załączników o czym informuje potencjalnych wykonawców do których skierował zapytanie.
- Jeżeli dokonano istotnych zmian w treści zapytanie ofertowego Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach o czym informuje potencjalnych wykonawców do których skierował zapytanie. Jeśli jest to konieczne Zamawiający może również, w związku z wydłużeniem terminu składania ofert, przesunąć termin rozstrzygnięcia postępowania ofertowego oraz wykonania zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert znajdujących się na liście rankingowej, jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy.
- Podpisanie umowy odbywa się w siedzibie Zamawiającego lub drogą obiegową. Do zawarcia umowy w trybie obiegowym dochodzi poprzez wymianę dokumentów obejmujących treść oświadczeń woli, z których każdy jest podpisany przez jedną ze stron.
Zmiana i wycofanie oferty:
- Oferent może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- W przypadku:
- Wycofania oferty – Oferent składa pisemne oświadczenie, iż ofertę wycofuje
i przesyła jej skan na adres poczty elektronicznej Zamawiającego, - Zmiany oferty – oferent składa pisemne oświadczenie o zmianie oferty określając ich rodzaj i zakres, przesyłając skan zmienionej oferty na adres poczty elektronicznej Zamawiającego.
- W tytule e-maila należy wpisać „ZMIANA OFERTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”.
- Zamawiający podczas oceny ofert nie będzie brał pod uwagę oferty pierwotnej, która została wycofana lub zmieniona.
Termin związania z ofertą:
- Oferent pozostaje związany ze złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia.
- Oferta złożona przez Oferenta w postępowaniu jest nieodwołalna, co oznacza, że po zakończeniu postępowania i otwarciu ofert w okresie związania z ofertą Oferent nie może odwołać ani zmienić oferty.
Ogólne warunki umowy:
- Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru i daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.
- Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewidziane będą następujące kary umowne:
- Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:
- za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego,
- za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki licząc od umownego terminu jego wykonania,
- za zwłokę w usunięciu wad w wysokości 0,2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad.
- Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy wskutek okoliczności, za które odpowiada Zamawiający w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.
Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostaną określone w umowie.
Klauzula informacyjna (RODO) związana z postepowaniem w drodze zapytania ofertowego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych związanych z przeprowadzeniem niniejszego postępowania w drodze zapytania ofertowego szczegółowo opisane są na stronie internetowej Gminy Uniejów: https://uniejow.pl/rodo.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Uniejów, z siedzibą ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210 Uniejów, telefon 63 288 97 40, fax 63 288 97 43; 63 288 97 40 wew. 43, adres e-mail: urzad@uniejow.pl; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uniejów jest Pan/Pani Andrzej Olszak, kontakt: adres e-mail: daneosobowe@uniejow.pl, telefon 888-259-832 *; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym FUE.042.4.2021-0010 pn. dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego w ramach projektu „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów – etap drugi”; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | zapytanie_ofertowe_FUE.042.4.2021-0010.pdf (PDF, 276KB) | 2021-06-17 12:35:31 | 276KB | 288 razy |
Specyfikacja warunków zamówienia | ||||
1 | Formularz ofertowy_FUE.042.4.2021-0010.rtf | 2021-06-17 12:35:31 | 10.MB | 290 razy |
2 | zał_nr_1_wykaz_sprzętu.docx | 2021-06-17 12:39:46 | 135KB | 345 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | INFORMACJA_O_UNIEWAŻNIENIU.pdf (PDF, 245KB) | 2021-06-29 16:56:24 | 245KB | 336 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Solińska | 17-06-2021 12:35:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agnieszka Solińska | 17-06-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Agnieszka Solińska | 29-06-2021 16:56:24 |