Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.13.2021 AA "Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2021/2022"

Postępowanie prowadzone jest na podstawie trybu podstawowego o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja przetargowa publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem (min. 2 dni roboczych) założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 576 87 90; 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 08d93bc8-5c81-f23a-ee59-46000164986d (1).pdf (PDF, 164KB) 2021-07-01 13:45:17 164KB 36 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SWZ.pdf 2021-07-01 13:45:17 923KB 37 razy
2 Załącznik nr 1 - formularz oferty.rtf 2021-07-01 13:46:38 181KB 33 razy
3 Załącznik nr 2 - Wzór oświadczenia dot. przesłanek wykluczenia.rtf 2021-07-01 13:47:05 287KB 27 razy
4 Załącznik nr 2a - wykluczenie.rtf 2021-07-01 13:47:19 288KB 21 razy
5 Załącznik nr 3 - wzór oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu.rtf 2021-07-01 13:47:37 274KB 33 razy
6 Załącznik nr 3a - warunki udzialu.rtf 2021-07-01 13:47:54 275KB 32 razy
7 Załącznik nr 4 - wykaz oświadczenia grupa kapitałowa.rtf 2021-07-01 13:48:09 52.KB 25 razy
8 Załącznik nr 5 - wzór wykazu usług.rtf 2021-07-01 13:48:24 66.KB 28 razy
9 Załącznik nr 6 - wzór wykazu sprzętu.rtf 2021-07-01 13:48:38 66.KB 29 razy
10 Załącznik nr 7 - wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.rtf 2021-07-01 13:48:49 94.KB 26 razy
11 Załącznik nr 8 - wzór umowy.pdf 2021-07-01 13:49:03 547KB 29 razy
12 Załącznik nr 9 - wzór zobowiązań innych podmiotów.rtf 2021-07-01 13:49:18 210KB 25 razy
13 Załącznik nr 10 - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji.rtf 2021-07-01 13:49:31 338KB 29 razy
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
1 Modyfikacja SWZ.pdf (PDF, 429KB) 2021-07-08 10:49:40 429KB 40 razy
2 22_07_2021_16_02_58_modyfikacja SWZ.pdf (PDF, 429KB) 2021-07-22 16:02:58 429KB 31 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 08d941ea-4720-e9b2-9d1b-400001f6d79c (2).pdf (PDF, 39.KB) 2021-07-08 10:49:40 39.KB 31 razy
2 08d94d12-b635-2b09-6e94-c30001e85f5d (1).pdf (PDF, 39.KB) 2021-07-22 16:02:58 39.KB 33 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf (PDF, 398KB) 2021-07-27 11:07:05 398KB 38 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 405KB) 2021-07-27 13:20:31 405KB 40 razy
Wynik postępowania
1 Unieważnienie postępowania.pdf (PDF, 329KB) 2021-07-27 15:09:14 329KB 32 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Antczak 01-07-2021 13:45:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Antczak 01-07-2021
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Antczak 27-07-2021 15:09:14