Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.16.2021 AA Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2021/2022

Postępowanie prowadzone jest na podstawie trybu podstawowego o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja przetargowa publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem (min. 2 dni roboczych) założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 576 87 90; 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (PDF, 165KB) 2021-07-28 09:48:03 165KB 359 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 SWZ.pdf 2021-07-28 09:48:03 922KB 225 razy
2 Załącznik nr 1 - formularz oferty.rtf 2021-07-28 09:48:20 181KB 221 razy
3 Załącznik nr 2 - Wzór oświadczenia dot. przesłanek wykluczenia.rtf 2021-07-28 09:48:35 289KB 198 razy
4 Załącznik nr 2a - wykluczenie.rtf 2021-07-28 09:48:48 290KB 219 razy
5 Załącznik nr 3 - wzór oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu.rtf 2021-07-28 09:49:08 274KB 220 razy
6 Załącznik nr 3a - warunki udzialu.rtf 2021-07-28 09:49:23 275KB 197 razy
7 Załącznik nr 4 - wykaz oświadczenia grupa kapitałowa.rtf 2021-07-28 09:49:39 52.KB 209 razy
8 Załącznik nr 5 - wzór wykazu usług.rtf 2021-07-28 09:49:52 66.KB 205 razy
9 Załącznik nr 6 - wzór wykazu sprzętu.rtf 2021-07-28 09:50:05 66.KB 208 razy
10 Załącznik nr 7 - wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.rtf 2021-07-28 09:50:19 94.KB 304 razy
11 Załącznik nr 8 - wzór umowy.pdf 2021-07-28 09:50:33 547KB 209 razy
12 Załącznik nr 9 - wzór zobowiązań innych podmiotów.rtf 2021-07-28 09:50:49 210KB 212 razy
13 Załącznik nr 10 - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji.rtf 2021-07-28 09:51:04 338KB 203 razy
Wyjaśnienia i zmiany SWZ
1 pytania i odpowiedzi.pdf (PDF, 912KB) 2021-07-28 15:10:35 912KB 361 razy
2 pytania i odpowiedzi z dn. 30.07.2021 r..pdf (PDF, 353KB) 2021-07-30 14:55:59 353KB 252 razy
3 04_08_2021_11_18_54_Załącznik nr 1 - formularz oferty.rtf (RTF, 176KB) 2021-08-04 11:18:54 176KB 204 razy
4 wyjaśnienie.pdf (, ) 2021-08-04 11:19:13 15 razy
5 04_08_2021_11_24_02_wyjaśnienie.pdf (PDF, 397KB) 2021-08-04 11:24:02 397KB 207 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf (PDF, 464KB) 2021-08-05 11:09:43 464KB 218 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 470KB) 2021-08-05 12:19:36 470KB 227 razy
Wynik postępowania
1 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 403KB) 2021-08-26 15:22:30 403KB 229 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Antczak 28-07-2021 09:48:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Antczak 28-07-2021
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Antczak 26-08-2021 15:22:30