Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.20.2021 AB Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. ?Przebudowa drogi gminnej Nr 111355E na odcinku ul. Dąbskiej w Uniejowie ?

ZP.271.20.2021 AB           Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 111355E na odcinku ul. Dąbskiej w Uniejowie ”

 

Postępowanie prowadzone jest na podstawie trybu podstawowego o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja przetargowa publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem (min. 2 dni roboczych) założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 576 87 90; 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 08d987e9-764b-7cb7-fe7c-080001c7d30b.pdf (PDF, 156KB) 2021-10-05 13:58:45 156KB 45 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 SWZ.pdf 2021-10-05 13:59:11 704KB 51 razy
2 załącznik nr 1 do SWZ - Projekt umowy.pdf 2021-10-05 13:59:25 457KB 44 razy
3 zalacznik_nr_2_do_swz_-_formularz_oferty.docx 2021-10-05 13:59:37 27.KB 43 razy
4 zalacznik_nr_3_do_swz_-_oswiadczenie_wykonawcy_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_i_spelnienia_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.docx 2021-10-05 13:59:48 16.KB 38 razy
5 zalacznik_nr_4_do_swz_-_oswiadczenie_wykonawcow_wspolnie_ubiegajacych_sie_o_udzielenie_zamowienia_skladane_na_podstawie_art.docx 2021-10-05 14:00:09 67.KB 33 razy
6 zalacznik_nr_5_do_swz.docx 2021-10-05 14:00:17 17.KB 33 razy
7 zalacznik_nr_6_do_swz.docx 2021-10-05 14:00:26 16.KB 38 razy
8 05_10_2021_14_00_35_zalacznik_nr_6_do_swz.docx (, ) 2021-10-05 14:00:35 0 razy
9 zalacznik_nr_7 do_swz.docx 2021-10-05 14:00:57 19.KB 38 razy
10 zalacznik_nr 8_do_swz_-_oswiadczenie_wykonawcow_wspolnie_ubiegajacych_sie_o_udzielenie_zamowienia_skladane_na_podstawie_art.docx 2021-10-05 14:01:07 18.KB 39 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia .pdf (PDF, 316KB) 2021-10-13 10:48:45 316KB 42 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 534KB) 2021-10-13 11:35:55 534KB 67 razy
Wynik postępowania
1 informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf (PDF, 494KB) 2021-10-27 09:45:31 494KB 59 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aleksandra Borowska 05-10-2021 13:58:45
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Aleksandra Borowska 05-10-2021
Ostatnia aktualizacja: Aleksandra Borowska 27-10-2021 09:45:31