Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.24.2021 AB Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Budowa przedszkola integracyjnego w Uniejowie

ZP.271.24.2021 AB           Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. ?Budowa przedszkola integracyjnego w Uniejowie?

 

 

Postępowanie prowadzone jest na podstawie trybu podstawowego o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja przetargowa publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem (min. 2 dni roboczych) założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 576 87 90; 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 08d9b573-f592-ad2e-c8de-110001afab34(1).pdf (PDF, 171KB) 2021-12-02 14:26:56 171KB 47 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 SWZ.pdf 2021-12-02 14:27:26 665KB 48 razy
2 załącznik nr 1 do SWZ - Projekt umowy.pdf 2021-12-02 14:27:58 414KB 40 razy
3 zalacznik_nr_2_do_swz_-_formularz_oferty.docx 2021-12-02 14:28:30 27.KB 36 razy
4 zalacznik_nr_3_do_swz_-_oswiadczenie_wykonawcy_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_i_spelnienia_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.docx 2021-12-02 14:28:50 16.KB 40 razy
5 zalacznik_nr_4_do_swz_-_oswiadczenie_wykonawcow_wspolnie_ubiegajacych_sie_o_udzielenie_zamowienia_skladane_na_podstawie_art.docx 2021-12-02 14:29:12 67.KB 28 razy
6 zalacznik_nr_5_do_swz.docx 2021-12-02 14:29:34 17.KB 32 razy
7 zalacznik_nr_6_do_swz.docx 2021-12-02 14:29:59 16.KB 31 razy
8 zalacznik_nr_7 do_swz.docx 2021-12-02 14:31:39 20.KB 30 razy
9 zalacznik_nr 8_do_swz_-_oswiadczenie_wykonawcow_wspolnie_ubiegajacych_sie_o_udzielenie_zamowienia_skladane_na_podstawie_art.docx 2021-12-02 14:32:44 18.KB 32 razy
10 Załącznik nr 9 do SIWZ.docx 2021-12-02 14:33:51 14.KB 32 razy
Wyjaśnienia i zmiany SWZ
1 pytanie i odp. 06.12.2021.pdf (PDF, 273KB) 2021-12-06 12:51:53 273KB 32 razy
2 pytania i odpowiedzi 07.12.2021.pdf (PDF, 666KB) 2021-12-07 12:35:56 666KB 32 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 informacja o kwocie.pdf (PDF, 224KB) 2021-12-10 10:26:40 224KB 44 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 502KB) 2021-12-10 12:01:53 502KB 73 razy
Wynik postępowania
1 zawiadomienie o wyborze ofert ?strona.pdf (PDF, 419KB) 2022-01-05 13:58:48 419KB 50 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aleksandra Borowska 02-12-2021 14:24:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Aleksandra Borowska 02-12-2021
Ostatnia aktualizacja: Aleksandra Borowska 05-01-2022 13:58:48