Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.2.2023 ES Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Uniejów

ZP. 271.2.2023 ES Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Uniejów

Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja przetargowa publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia) oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem (min. 2 dni roboczych) założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 576 87 90; 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 08db14aa-20b2-25b1-4397-590011f0aa67-4.pdf (PDF, 190KB) 2023-02-22 14:43:30 190KB 146 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 SWZ.pdf 2023-02-22 14:43:30 763KB 136 razy
2 SWZ.rtf 2023-02-22 14:43:50 702KB 129 razy
3 zalacznik_nr_1_do_swz_-_formularz_ofertowy.rtf 2023-02-22 14:44:07 175KB 238 razy
4 zalacznik_nr_1a_zbiorcze_zestawienie_kosztow.rtf 2023-02-22 14:44:20 81.KB 126 razy
5 zalacznik_nr_2_warunki_udzialu.rtf 2023-02-22 14:44:32 64.KB 119 razy
6 zalacznik_nr_2a_warunki_udzialu.rtf 2023-02-22 14:44:50 66.KB 120 razy
7 zalacznik_nr_3_wykluczenie.rtf 2023-02-22 14:45:06 63.KB 123 razy
8 zalacznik_nr_3a_wykluczenie.rtf 2023-02-22 14:45:22 59.KB 119 razy
9 zalacznik_nr_4_do_swz_wzor_oswiadczenia_grupa_kapitalowa.rtf 2023-02-22 14:45:43 61.KB 119 razy
10 zalacznik_nr_5 _projekt umowy.pdf 2023-02-22 14:46:08 680KB 126 razy
11 zalacznik_nr_6_oswiadczenie_wykonawcy_o_aktualnosci_informacji.rtf 2023-02-22 14:46:21 56.KB 125 razy
12 zalacznik_nr_7_do_swz_wykaz_osob.rtf 2023-02-22 14:46:36 76.KB 123 razy
13 zalacznik_nr_8_zobowiazanie.rtf 2023-02-22 14:46:51 53.KB 132 razy
14 załącznik 9.zip 2023-02-22 14:47:12 7.1MB 141 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf (PDF, 36.KB) 2023-03-10 09:33:30 36.KB 136 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.rtf (RTF, 36.KB) 2023-03-10 10:22:27 36.KB 138 razy
2 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 387KB) 2023-03-10 10:51:52 387KB 144 razy
Wynik postępowania
1 informacja o unieważnieniu.pdf (PDF, 62.KB) 2023-03-10 13:49:36 62.KB 127 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ewelina Szafarz 22-02-2023 14:43:30
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewelina Szafarz 22-02-2023
Ostatnia aktualizacja: Ewelina Szafarz 10-03-2023 13:49:36