Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.15.2023 AB Wzrost atrakcyjności obiektów edukacyjno-turystycznych poprze zakup wyposażenia

ZP.271.15.2023 AB

Wzrost atrakcyjności obiektów edukacyjno-turystycznych poprzez zakup wyposażenia

 w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o
przepisy art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych o
wartości szacunkowej powyżej progów określonych w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp .

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja przetargowa publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 2023-OJS139-445537-pl.pdf (PDF, 271KB) 2023-07-21 15:55:52 271KB 475 razy
2 FS_14_treść przesłanej do publikacji zmiany ogłoszenia o zamówieniu.pdf (PDF, 55.KB) 2023-08-21 10:22:24 55.KB 110 razy
3 opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf (PDF, 86.KB) 2023-08-23 09:26:46 86.KB 99 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf 2023-07-21 15:56:08 626KB 255 razy
2 Część 1 -OPZ Załącznik nr 1.1 Meble i asortyment przedszkole.pdf 2023-07-21 15:56:27 2.2MB 156 razy
3 Część 2 OPZ załącznik nr 1.2.pdf 2023-07-21 15:56:37 826KB 157 razy
4 część 3 - OPZ załącznik nr 1.3.Pzedszkole SPECYFIKACJA SPRZĘTU Mulitmedia.pdf 2023-07-21 15:56:49 197KB 187 razy
5 Część 4 -OPZ -załacznik 1.4.zip 2023-07-21 15:59:00 48.MB 155 razy
6 Część 5 -OPZ -załącznik 1.5.zip 2023-07-21 15:59:23 2.0MB 206 razy
7 CZęść 6 OPZ - załącznik 1.6.zip 2023-07-21 16:00:00 12.MB 138 razy
8 Załącznik Nr 2 do SWZ.docx 2023-07-21 16:02:34 85.KB 156 razy
9 Załącznik 3 do SWZ -JEDZ.zip 2023-07-21 16:21:56 216KB 157 razy
10 Załącznik nr 4 Wykaz dostaw.doc 2023-07-21 16:22:18 121KB 128 razy
11 załącznik nr 5 oświadczenie o aktualności informacji.doc 2023-07-21 16:22:32 111KB 136 razy
12 załącznik nr 6_projekt umowy.pdf 2023-07-21 16:22:47 291KB 158 razy
13 Załącznik Nr 7 Zobowiazanie Podmiotu udostpęniacego zasoby.doc 2023-07-21 16:23:00 108KB 146 razy
14 Załącznik nr 8- Oświadczenie Wykonawców składających ofertę wspólnie.doc 2023-07-21 16:23:12 110KB 118 razy
15 załącznik nr 9 Oświadczenie GK.docx 2023-07-21 16:23:23 217KB 144 razy
16 załącznik nr 2.1 formular cenowy meble przedszkole.docx 2023-07-21 16:28:02 155KB 148 razy
17 załącznik nr 2.2 formular cenowy kuchnia przedszkole.docx 2023-07-21 16:28:11 87.KB 141 razy
18 załącznik nr 2.3 formular cenowy multimedia przedszkole.docx 2023-07-21 16:28:21 76.KB 128 razy
19 załącznik nr 2.4 formularz cenowy Spycimierz wystawa.docx 2023-07-21 16:28:31 104KB 145 razy
20 załącznik nr 2.5 formular cenowy gród Spycimierz.docx 2023-07-21 16:28:42 99.KB 269 razy
21 Załącznik nr 2.6 formularz cenowy.docx 2023-07-21 16:28:53 96.KB 165 razy
22 Częśc 4 -OPZ -załcznik nr 1.4 przedmiar.pdf 2023-07-21 16:44:43 321KB 436 razy
23 Załącznik nr 3.1 - wzór oświadczenia - przesłanka wykluczena art 5k.docx 2023-08-18 12:53:58 81.KB 108 razy
24 załącznik nr 3.2 wzór oświadczenia zasoby -wykluczenie 5k.docx 2023-08-18 12:54:12 80.KB 102 razy
Wyjaśnienia i zmiany SWZ
1 2023-OJS144-460435-pl.pdf (PDF, 70.KB) 2023-07-28 09:18:46 70.KB 437 razy
2 pytania i odpowiedzi z 07.08.2023.pdf (PDF, 701KB) 2023-08-07 13:06:44 701KB 156 razy
3 pytania i odpowiedzi z 10.08.2023.pdf (PDF, 1.0MB) 2023-08-10 09:09:10 1.0MB 214 razy
4 pytania i odpowiedzi z dnia 14.08.2023.pdf (PDF, 123KB) 2023-08-14 15:34:19 123KB 420 razy
5 zmiana_swz_2023_08_21.pdf (PDF, 333KB) 2023-08-21 10:22:24 333KB 122 razy
6 pytania i odpowiedzi z dnia 2023_08_21.pdf (PDF, 366KB) 2023-08-21 15:33:39 366KB 116 razy
7 pytania i odpowiedzi z dnia 2023_08_22.pdf (PDF, 423KB) 2023-08-22 14:23:54 423KB 108 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 informacja o kwocie jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf (PDF, 53.KB) 2023-08-24 11:05:12 53.KB 117 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert_pdf.pdf (PDF, 568KB) 2023-08-24 13:25:29 568KB 150 razy
Wynik postępowania
1 informacja o wyborze ofert.pdf (PDF, 1.2MB) 2023-10-06 13:45:05 1.2MB 338 razy
2 informacja o wyborze ofert -sprostowanie.pdf (PDF, 93.KB) 2023-10-11 09:07:29 93.KB 308 razy
3 część 6 zawiadomienie o uniewaznieniu postepowaniu.pdf (PDF, 68.KB) 2023-10-23 09:05:58 68.KB 147 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aleksandra Borowska 21-07-2023 15:55:06
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Aleksandra Borowska 21-07-2023
Ostatnia aktualizacja: Aleksandra Borowska 23-10-2023 09:05:58