Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.28.2023 AB Wzrost atrakcyjności obiektów edukacyjno-turystycznych poprzez zakup wyposażenia- Dostawa mebli i wyposażenia do tężni solankowej wraz z pijalnią wody geotermalnej oraz do Punktu Turystyki Geotermalnej

ZP.271.28.2023 AB

Wzrost atrakcyjności obiektów edukacyjno-turystycznych poprzez zakup wyposażenia-  Dostawa mebli i wyposażenia  do tężni solankowej wraz z pijalnią wody geotermalnej oraz do Punktu  Turystyki Geotermalnej

 w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Postępowanie jest prowadzone  w trybie  podstawowym  o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ]

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja przetargowa publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 08dbd531-7c52-9e3b-dfd5-880011b6ddee.pdf (PDF, 165KB) 2023-10-25 12:15:01 165KB 87 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf 2023-10-25 12:15:14 371KB 286 razy
2 Załącznik Nr 1 do SWZ.docx 2023-10-25 12:15:26 85.KB 80 razy
3 Załącznik nr 1.1 formularz cenowy.docx 2023-10-25 12:15:38 96.KB 78 razy
4 zalacznik_nr_2_warunki_udzialu_wykluczenie_wykonawca.rtf 2023-10-25 12:15:50 223KB 256 razy
5 zalacznik_nr_3_os_wyk_o_aktualnosci_informacji(4).rtf 2023-10-25 12:15:59 264KB 72 razy
6 zalacznik_nr_4_do_swz_-_wzor_oswiadczenia_grupa_kapitalowa(3).rtf 2023-10-25 12:16:10 61.KB 251 razy
7 Załącznik nr 5 SOPZ.7z 2023-10-25 12:17:00 12.MB 93 razy
8 załącznik nr 6 -projekt umowy.pdf 2023-10-25 12:17:52 252KB 82 razy
Wyjaśnienia i zmiany SWZ
1 pytanie i odp..pdf (PDF, 177KB) 2023-10-31 10:34:49 177KB 229 razy
2 SWZ -modyfikacja.pdf (PDF, 188KB) 2023-10-31 10:35:09 188KB 267 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 08dbd9ef-d50b-02be-4281-27001230e2d3.pdf (PDF, 36.KB) 2023-10-31 10:35:00 36.KB 75 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 informacja o kwocie jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf (PDF, 42.KB) 2023-11-07 11:10:40 42.KB 258 razy
2 informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia_pdf.pdf (PDF, 524KB) 2023-11-07 11:11:00 524KB 85 razy
3 informacja o kwocie.docx (, ) 2023-11-09 10:07:37 0 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 323KB) 2023-11-07 12:23:53 323KB 194 razy
2 informacja z otwarcia ofert_skan.pdf (PDF, 67.KB) 2023-11-07 12:24:10 67.KB 246 razy
Wynik postępowania
1 informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf (PDF, 514KB) 2023-11-15 13:25:50 514KB 255 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aleksandra Borowska 25-10-2023 12:15:01
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Aleksandra Borowska 25-10-2023
Ostatnia aktualizacja: Aleksandra Borowska 15-11-2023 13:25:50