Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.31.2023 ES Budowa drogi dla pieszych w miejscowości Człopy gm. Uniejów

ZP.271.31.2023 ES      Budowa drogi dla pieszych w miejscowości Człopy gm. Uniejów

 

Postępowanie prowadzone jest na podstawie trybu podstawowego o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 08dbebf8-e1f0-6b47-491d-4f0012910191-1.pdf (PDF, 188KB) 2023-11-23 12:57:36 188KB 191 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 SWZ z dnia 23.11.2023 r.pdf 2023-11-23 12:57:36 748KB 409 razy
2 zalacznik_nr_1_do_swz_-_formularz_ofertowy.rtf 2023-11-23 12:58:02 177KB 411 razy
3 zalacznik_nr_1a_zbiorcze_zestawienie_kosztow.rtf 2023-11-23 12:58:16 83.KB 404 razy
4 zalacznik_nr_2_warunki_udzialu.rtf 2023-11-23 12:58:36 68.KB 412 razy
5 zalacznik_nr_2a_warunki_udzialu.rtf 2023-11-23 12:58:55 69.KB 358 razy
6 zalacznik_nr_3_wykluczenie.rtf 2023-11-23 12:59:13 224KB 379 razy
7 zalacznik_nr_3a_wykluczenie.rtf 2023-11-23 12:59:24 225KB 134 razy
8 zalacznik_nr_4_do_swz_wzor_oswiadczenia_grupa_kapitalowa(15).rtf 2023-11-23 12:59:36 62.KB 418 razy
9 zalacznik_nr_5 _projekt umowy.pdf 2023-11-23 12:59:55 583KB 363 razy
10 zalacznik_nr_6_oswiadczenie_wykonawcy_o_aktualnosci_informacji(8).rtf 2023-11-23 13:00:07 62.KB 363 razy
11 zalacznik_nr_7_do_swz_wykaz_osob.rtf 2023-11-23 13:00:20 77.KB 372 razy
12 zalacznik_nr_8_zobowiazanie.rtf 2023-11-23 13:00:32 56.KB 370 razy
13 załącznik nr 9.7z 2023-11-23 13:00:46 2.7MB 398 razy
Wyjaśnienia i zmiany SWZ
1 zmiana SWZ 04.11.2023.pdf (PDF, 618KB) 2023-12-04 12:00:53 618KB 386 razy
2 zalacznik_nr_5 _projekt umowy 04.12.2023.pdf (PDF, 583KB) 2023-12-04 12:01:30 583KB 325 razy
3 załącznik nr 9.zip (ZIP, 5.1MB) 2023-12-04 12:01:54 5.1MB 250 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 08dbf4b2-3205-a012-2a0c-b20011fe6b3e-2.pdf (PDF, 50.KB) 2023-12-04 12:00:53 50.KB 330 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf (PDF, 321KB) 2023-12-12 10:04:48 321KB 368 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 395KB) 2023-12-12 11:42:20 395KB 422 razy
Wynik postępowania
1 informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 623KB) 2023-12-14 15:06:04 623KB 395 razy
2 informacje o wyborze scan.pdf (PDF, 86.KB) 2023-12-14 15:06:59 86.KB 247 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ewelina Szafarz 23-11-2023 12:57:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewelina Szafarz 23-11-2023
Ostatnia aktualizacja: Ewelina Szafarz 14-12-2023 15:06:59