Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.32.2023 ES Remont świetlic wiejskich w gminie Uniejów, w miejscowościach: Orzeszków, Skotniki i Wola Przedmiejska w ramach zadania: Remont wraz z wyposażeniem świetlic wiejskich w gminie Uniejów, w miejscowościach: Orzeszków, Skotniki i Wola Przedmiejska

 

 

                                                                       

 

ZP. 271.32.2023 ES „ Remont świetlic wiejskich w gminie Uniejów, w miejscowościach: Orzeszków, Skotniki i Wola Przedmiejska w ramach zadania: Remont wraz z wyposażeniem świetlic wiejskich w gminie Uniejów, w miejscowościach: Orzeszków, Skotniki i Wola Przedmiejska ”

 

Postępowanie prowadzone jest na podstawie trybu podstawowego o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 2023_BZP 00518383_01.pdf (PDF, 178KB) 2023-11-28 13:51:19 178KB 220 razy
2 07_12_2023_13_09_28_08dbf70e-bfe8-a6fc-26c7-ce00107259cb-1.pdf (PDF, 50.KB) 2023-12-07 13:09:28 50.KB 138 razy
3 08dbfb0c-7c17-8099-6fa4-f10011ea72ba.pdf (PDF, 47.KB) 2023-12-12 14:14:29 47.KB 136 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 SWZ 28.11.2023.pdf 2023-11-28 13:51:19 712KB 96 razy
2 zalacznik_nr_1_do_swz_-_formularz_ofertowy.rtf 2023-11-28 13:51:53 878KB 183 razy
3 zalacznik_nr_2_warunki_udzialu_wykluczenie_wykonawca(3).rtf 2023-11-28 13:52:07 227KB 61 razy
4 zalacznik_nr_3_warunki_udzialu_wykluczenie_podmiot(2).rtf 2023-11-28 13:52:21 220KB 179 razy
5 zalacznik_nr_4_do_swz_wzor_oswiadczenia_grupa_kapitalowa(15).rtf 2023-11-28 13:52:34 62.KB 84 razy
6 zalacznik_nr_5 _projekt umowy.pdf 2023-11-28 13:52:54 575KB 173 razy
7 zalacznik_nr_6_oswiadczenie_wykonawcy_o_aktualnosci_informacji(8).rtf 2023-11-28 13:53:29 59.KB 163 razy
8 zalacznik_nr_8_zobowiazanie.rtf 2023-11-28 13:53:42 56.KB 176 razy
9 załącznik 9.7z 2023-11-28 16:18:20 1.0MB 204 razy
10 SWZ.pdf 2023-11-29 09:44:45 713KB 143 razy
11 SWZ zmiana 07.12.2023.pdf 2023-12-07 13:07:52 636KB 127 razy
12 zalacznik_nr_5 _projekt umowy zmiana 07.12.2023.pdf 2023-12-07 13:08:10 575KB 45 razy
13 odpowiedź 12-12-2023.pdf 2023-12-12 14:15:09 335KB 108 razy
14 zmiana SWZ 12.12.2023.pdf 2023-12-12 14:15:29 542KB 122 razy
Wyjaśnienia i zmiany SWZ
1 odpowiedź.pdf (PDF, 479KB) 2023-12-07 13:07:52 479KB 52 razy
2 07_12_2023_13_09_28_SWZ zmiana 07.12.2023.pdf (PDF, 636KB) 2023-12-07 13:09:28 636KB 132 razy
3 odpowiedź 07.12.2023 r.pdf (PDF, 482KB) 2023-12-12 14:14:53 482KB 140 razy
4 12_12_2023_14_15_29_zmiana SWZ 12.12.2023.pdf (PDF, 542KB) 2023-12-12 14:15:29 542KB 132 razy
5 12_12_2023_14_20_52_odpowiedź 12-12-2023.pdf (PDF, 335KB) 2023-12-12 14:20:52 335KB 46 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 08dbf70e-bfe8-a6fc-26c7-ce00107259cb-1.pdf (PDF, 50.KB) 2023-12-07 13:07:52 50.KB 127 razy
2 12_12_2023_14_14_29_08dbfb0c-7c17-8099-6fa4-f10011ea72ba.pdf (PDF, 47.KB) 2023-12-12 14:14:29 47.KB 54 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf (PDF, 309KB) 2023-12-18 10:12:43 309KB 61 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 18_12_2023_11_24_37_informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf (, ) 2023-12-18 11:24:37 8 razy
2 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 566KB) 2023-12-18 11:29:38 566KB 176 razy
Wynik postępowania
1 informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 105KB) 2024-01-04 13:25:04 105KB 49 razy
2 informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 1.pdf (PDF, 320KB) 2024-01-04 13:25:27 320KB 130 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ewelina Szafarz 28-11-2023 13:51:19
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewelina Szafarz 28-11-2023
Ostatnia aktualizacja: Ewelina Szafarz 04-01-2024 13:25:27