Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.4.2024 ES "Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytku - ZAMEK UNIEJÓW

ZP.271.4.2024 ES "Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytku - ZAMEK UNIEJÓW"

Postępowanie prowadzone jest na podstawie trybu podstawowego o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 2024_BZP 00336254_01.pdf (PDF, 194KB) 2024-05-23 13:22:36 194KB 24 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 SWZ 23-05-2024.pdf 2024-05-23 13:22:36 971KB 23 razy
2 zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.rtf 2024-05-23 13:26:03 190KB 10 razy
3 zalacznik_nr_2_warunki_udzialu.rtf 2024-05-23 13:26:23 752KB 10 razy
4 zalacznik_nr_2a_warunki_udzialu.rtf 2024-05-23 13:26:47 751KB 12 razy
5 zalacznik_nr_3_wykluczenie.rtf 2024-05-23 13:27:06 224KB 9 razy
6 zalacznik_nr_3a_wykluczenie.rtf 2024-05-23 13:27:23 224KB 11 razy
7 zalacznik_nr_4_do_swz_-_wzor_oswiadczenia_grupa_kapitalowa(5).rtf 2024-05-23 13:27:35 601KB 11 razy
8 zalacznik_nr_5_projekt_umowy.pdf 2024-05-23 13:27:49 633KB 14 razy
9 zalacznik_nr_7_-_wykaz_osob_skierowanych_do_realizacji_zamowienia(4).rtf 2024-05-23 13:28:07 82.KB 10 razy
10 zalacznik_nr_8_os_wyk_o_aktualnosci_informacji(5).rtf 2024-05-23 13:28:22 801KB 11 razy
11 zalacznik_nr_9_zobowiazanie.rtf 2024-05-23 13:29:08 221KB 10 razy
12 zalacznik_nr_10_przekrój, przedmiar.7z 2024-05-23 13:29:24 579KB 23 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 informacja o kwocie jaką zamierza przeznaczyć zamawiający.pdf (PDF, 35.KB) 2024-06-07 10:05:27 35.KB 9 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 387KB) 2024-06-07 10:45:08 387KB 12 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ewelina Szafarz 23-05-2024 13:22:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewelina Szafarz 23-05-2024
Ostatnia aktualizacja: Ewelina Szafarz 07-06-2024 10:45:08