Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.7.2024 AA - Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2024/2025

ZP.271.7.2024 AA - Dowożenie uczniów do szkół i przedszkola znajdujących się na terenie gminy Uniejów w roku szkolnym 2024/2025

Postępowanie prowadzone jest na podstawie trybu podstawowego o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie https://oneplace.marketplanet.pl. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 08dc8f8e-7d2e-02e4-1aff-5f0001bdf09f.pdf (PDF, 107KB) 2024-06-19 11:23:13 107KB 10 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 SWZ .pdf 2024-06-19 11:23:13 410KB 12 razy
2 Załącznik nr 1 - formularz oferty.rtf 2024-06-19 11:23:27 183KB 10 razy
3 Załącznik nr 2 - wykluczenie.rtf 2024-06-19 11:23:36 76.KB 7 razy
4 Załącznik nr 2a - wykluczenie.rtf 2024-06-19 11:23:45 75.KB 7 razy
5 Załącznik nr 3 - warunki udziału.rtf 2024-06-19 11:23:53 61.KB 8 razy
6 Załącznik nr 3a - warunki udziału.rtf 2024-06-19 11:24:02 60.KB 8 razy
7 Załącznik nr 4 - wzór oświadczenia grupa kapitałowa.rtf 2024-06-19 11:24:13 65.KB 7 razy
8 Załącznik nr 5 - wzór wykazu usług.rtf 2024-06-19 11:24:25 82.KB 8 razy
9 Załącznik nr 6 - wzór wykazu sprzętu.rtf 2024-06-19 11:24:34 93.KB 8 razy
10 Załącznik nr 7 - wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.rtf 2024-06-19 11:24:48 104KB 8 razy
11 Załącznik nr 8 - wzór umowy.pdf 2024-06-19 11:24:57 197KB 8 razy
12 Załącznik nr 9 - zobowiazanie.rtf 2024-06-19 11:25:09 71.KB 6 razy
13 Załącznik nr 10 - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji.rtf 2024-06-19 11:25:22 63.KB 8 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf (PDF, 277KB) 2024-06-28 10:03:56 277KB 12 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 157KB) 2024-06-28 10:47:37 157KB 9 razy
2 28_06_2024_11_09_30_Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 317KB) 2024-06-28 11:09:30 317KB 7 razy
Wynik postępowania
1 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty scan.pdf (PDF, 692KB) 2024-07-15 10:11:39 692KB 1 raz
2 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 128KB) 2024-07-15 10:11:54 128KB 2 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Antczak 19-06-2024 11:23:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Antczak 19-06-2024
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Antczak 15-07-2024 10:11:54