ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury w miejscowościach Felicjanów oraz Rożniatów-Kolonia
RI-IV.7013.6.2020 Uniejów, 11.09.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury w miejscowościach Felicjanów oraz Rożniatów-Kolonia
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro – art. 4 pkt 8 ustawy.
Zamawiający:
Gmina Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów
REGON: 3110119579, NIP: 828-135-67-37
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury na place zabaw w miejscowościach Felicjanów – dz. nr ewid. 212/1 obręb Felicjanów oraz Rożniatów-Kolonia – dz. nr ewid. 169, obręb Rożniatów-Kolonia na terenie gminy Uniejów.
- Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, tj.
- Część 1 przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw przy budynku OSP w miejscowości Felicjanów oraz przy budynku OSP w miejscowości Rożniatów-Kolonia:
- Zestaw zabawowy o konstrukcji wykonanej z drewna klejonego składający się ze ślizgu metalowego wraz z wieżą, drabinki lub ze schodami, części do wspinaczki i ześlizgu oraz kładki linowej. Zestaw montowany na kotwach stalowych, odizolowany od podłoża. Całość wykonana zgodnie z normami z grupy PN-EN 1176 odnoszącymi się do wyposażenia na publiczne place zabaw – 2 sztuki (po jednej dla każdej miejscowości),
- Huśtawka podwójna wahadłowa z siedziskiem płaskim i kubełkowym, siedziska zawieszone na łańcuchach wykonanych ze stali nierdzewnej, elementy konstrukcyjne ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, huśtawka mocowana do podłoża na stałe. Całość wykonana zgodnie z normami z grupy PN-EN 1176 odnoszącymi się do wyposażenia na publiczne place zabaw – 2 sztuki (po jednej dla każdej miejscowości),
- Bujak na sprężynie malowanej proszkowo, zabezpieczonej antykorozyjnie. Całość wykonana zgodnie z normami z grupy PN-EN 1176 odnoszącymi się do wyposażenia na publiczne place zabaw - 3 sztuki (2 sztuki przy budynku OSP w miejscowości Rożniatów-Kolonia oraz 1 sztuka przy budynku OSP w miejscowości Felicjanów)
- Huśtawka wagowa wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, zamocowana na podporze o takiej samej konstrukcji. Huśtawka mocowana do podłoża na stałe. Całość wykonana zgodnie z normami z grupy PN-EN 1176 odnoszącymi się do wyposażenia na publiczne place zabaw - 2 sztuki (po jednej dla każdej miejscowości),
- Część 2 przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż elementów małej architektury na plac zabaw przy budynku OSP w miejscowości Felicjanów:
- Ławka z oparciem o konstrukcji wykonanej ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i malowanie proszkowe. Elementy złączne ocynkowane oraz zabezpieczone nakładkami z tworzywa. Siedzisko oraz oparcie wykonane z desek z drewna bezrdzeniowego impregnowanego metodą próżniowo-ciśnieniową. Konstrukcja urządzenia montowana bezpośrednio w gruncie poprzez zabetonowanie – 2 sztuki
- Kosz na śmieci wolnostojący/na stałe mocowany do podłoża, wykonany z drewna impregnowanego/metalowy, malowanego lakierobejcą, z wkładem metalowym ocynkowanym, wyjmowanym – 1 sztuka
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub wszystkie części przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty tylko na urządzenia zabawowe, tylko na elementy małej architektury lub obie części razem.
- Określone urządzenia zabawowe będą użytkowane na wolnej przestrzeni przez mieszkańców gminy Uniejów przy obiektach użyteczności publicznej, w związku z czym muszą być dopuszczone do użytkowania w miejscach użyteczności publicznej, wykonane zgodnie z normami z grupy PN-EN 1176.
- Wyżej wymienione urządzenia zabawowe oraz elementy małej architektury muszą być fabrycznie nowe, bez wad i wolne od ograniczeń i obciążeń prawami osób trzecich, wykonane z trwałych i bezpiecznych materiałów oraz posiadać aktualne atesty, certyfikaty, wydane przez zewnętrzne jednostki certyfikujące. Z dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że dane urządzenie jest objęte certyfikatem.
- Po stronie Wykonawcy jest udzielenie 2 letniej gwarancji i rękojmi za wady na dostarczone i zamontowane elementy przedmioty zamówienia. Początek biegu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
- Wszystkie koszty dostawy, montażu, uporządkowania terenu, związane z kompletnym wykonaniem przedmiotu zamówienia są po stronie Wykonawcy.
- Miejsce wykonania dostawy wraz z montażem:
- Teren przy budynku OSP w miejscowości Felicjanów: działka nr ewid. 212/1, obręb Felicjanów, gm. Uniejów,
- Teren przy budynku OSP w miejscowości Rożniatów-Kolonia: działka nr ewid. 169, obręb Rożniatgów-Kolonia, gm. Uniejów,
- Wszystkie koszty związane z kompleksowym wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
- Zaleca się oferentom dokonanie wizji w terenie przy udziale przedstawiciela Zamawiającego jeśli zajdzie konieczność doprecyzowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi ryzyko niedoszacowania bądź pominięcia jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady przedmiotu zamówienia. W przypadku ujawnienia wad w trakcie wykonywania dostawy
i montażu, jak i w okresie gwarancji i rękojmi za wady udzielonej, w przypadku ujawnienia wad Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. - Wykonawca w trakcie wykonywania prac montażowych zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu w celu uniemożliwienia dostępu przez osoby nieupoważnione – należy wygrodzić miejsce montażu. W trakcie wykonywania prac Wykonawca umożliwi wstęp przedstawicielom Zamawiającego. Po wykonaniu prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu.
- Po wykonaniu przedmiotu zamówienia zostanie spisany protokół odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
- Dzień zakończenia wszystkich prac jest początkiem okresu gwarancji, na której okres Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady.
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac określonych przedmiotem zamówienia, do uporządkowania terenu budowy i przekazania do użytkownikowi
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.11.2020 r. - Za dzień zakończenia wszystkich prac uznaje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
- Wybór oferty najkorzystniejszej
- O wyborze najkorzystniejszej oferty będzie decydować kryterium ceny. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, która zawiera najniższą cenę.
- Miejsce, sposób i termin składania ofert, komunikacja z Zamawiającym i z Wykonawcami
- Komunikacja z Zamawiającym oraz z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. drogą mailową pod adresem: inwestycje@uniejow.pl.
- Oferty oraz wszelką korespondencję należy składać w formie elektronicznej pod rygorem nieważności na adres mailowy: inwestycje@uniejow.pl w terminie do dnia 21.09.2020 r. do godziny 10:00. W tytule wiadomości należy wpisać: Oferta na wykonanie dostaw wraz z montażem urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury w miejscowościach Felicjanów oraz Rożniatów-Kolonia.
- Oferty złożone w innej formie niż określonej w punkcie powyższym nie będą brane pod uwagę.
- Ogólne warunki umowy
- Zostały określone w projekcie umowy dołączonym do niniejszego zapytania
- Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji
- Postępowanie zostanie rozstrzygnięte do dnia 22.09.2020 r. do godziny 16:00.
O wynikach postępowania Wykonawcy zostaną poinformowani drogą mailową. - Zamawiający odrzuci ofertę jeśli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
- Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważni postępowanie jeśli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierzał i mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 dot. przetwarzania danych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Uniejów, z siedzibą ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210 Uniejów, telefon 63 288 97 40, fax 63 288 97 43; 63 288 97 40 wew. 43, adres e-mail: urzad@uniejow.pl; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uniejów jest Pan Andrzej Olszak, kontakt: adres e-mail:daneosobowe@uniejow.pl*, telefon 888-259-832*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostaw i montażu urządzeń zabawowych w miejscowościach Felicjanów oraz Rożniatów-Kolonia.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
1 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zapytanie ofertowe.pdf | 2020-09-11 14:23:58 | 319KB | 639 razy |
2 | Formularz oferty.rtf | 2020-09-11 14:24:28 | 98.KB | 348 razy |
3 | projekt umowy.rtf | 2020-09-11 14:24:41 | 224KB | 336 razy |
4 | Projekt zagospodarowania działki_Felicjanów.docx | 2020-09-11 14:24:54 | 17.KB | 558 razy |
5 | Projekt zagospodarowania działki_Rożniatów.docx | 2020-09-11 14:25:05 | 17.KB | 494 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf (PDF, 422KB) | 2020-09-21 16:36:03 | 422KB | 339 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mateusz Leśniewski | 11-09-2020 14:23:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Mateusz Leśniewski | 11-09-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Leśniewski | 21-09-2020 16:36:03 |