Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urzędu Miasta w Uniejowie

ZP.271.19.2023 AB Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii w zakresie Wykonanie robót geologicznych tj. rekonstrukcja otworu Uniejów PIG/AGH-1

ZP.271.19.2023 AB Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w
odnawialne źródła energii w  zakresie Wykonanie robót geologicznych tj.  rekonstrukcja otworu Uniejów PIG/AGH-1  w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład  Program Inwestycji Strategicznych edycja4 Uzdrowiska

Postępowanie prowadzone jest na podstawie trybu podstawowego o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja wykonawców z zamawiającym oraz składanie ofert  i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

W związku z powyższym, dokumentacja przetargowa publikowana będzie na platformie internetowej, pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

Ponadto ogłoszenia o zamówieniu (ewentualnie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia), oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty i ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dostępne będą dodatkowo pod adresem: http://www.bip.uniejow.pl

2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:

a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie gminy Uniejów; https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl

b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.

c)Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:

podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 576 87 90; 22 257 22 23 lub info@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 08db93f9-9477-eb8a-da5d-7d001113ac77-1.pdf (PDF, 168KB) 2023-08-03 12:54:36 168KB 150 razy
Specyfikacja warunków zamówienia
1 SWZ roboty.pdf 2023-08-03 12:54:46 390KB 147 razy
2 Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx 2023-08-03 12:54:56 89.KB 178 razy
3 załącznik nr 2.rtf 2023-08-03 12:55:06 101KB 128 razy
4 zalacznik_nr_3_wykluczenie.rtf 2023-08-03 12:55:14 298KB 144 razy
5 Załącznik nr 4 - Oświadczenie GK.docx 2023-08-03 12:55:24 158KB 185 razy
6 załącznik nr 5 projekt umowy.pdf 2023-08-03 12:55:44 362KB 139 razy
7 zalacznik_nr_6_os_wyk_o_aktualnosci_informacji.rtf 2023-08-03 12:55:54 264KB 136 razy
8 załącznik nr 7 dokumentacja.7z 2023-08-03 12:56:14 34.MB 119 razy
Wyjaśnienia i zmiany SWZ
1 pytania i odpowiedzi 08.08..pdf (PDF, 192KB) 2023-08-08 14:52:51 192KB 166 razy
2 pytania i odpowiedzi 11.08..pdf (PDF, 209KB) 2023-08-11 15:47:37 209KB 123 razy
3 załącznik nr 5 projekt umowy- po zmianach z dnia11.08.2023.pdf (PDF, 364KB) 2023-08-11 15:48:27 364KB 159 razy
4 pytania i odpowiedzi 14.08.pdf (PDF, 200KB) 2023-08-14 16:19:45 200KB 131 razy
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1 informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia .pdf (PDF, 720KB) 2023-08-18 11:17:13 720KB 254 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 506KB) 2023-08-18 12:29:57 506KB 127 razy
Wynik postępowania
1 zawiadomienie o unieważnieniu postępowania_skan.pdf (PDF, 272KB) 2023-08-24 08:37:42 272KB 143 razy
2 zawiadomienie o unieważnieniu postępowania_pdf.pdf (PDF, 219KB) 2023-08-24 08:37:58 219KB 109 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Aleksandra Borowska 03-08-2023 12:54:01
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Aleksandra Borowska 03-08-2023
Ostatnia aktualizacja: Edyta Leśniewska 24-08-2023 08:37:58